اخبار

پیام رئیس مرکز آموزش عالی الشتر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید/ خوش‌آمدگویی به دانشجویان نو ورود

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

بسمه تعالی

به نام آن که جان را نور دین داد

خرد را در خدادانی یقین داد

خداوندی که عالم نامور زوست

زمین و آسمان زیر و زبر زوست

عبور از فصل های سرد و خالی و گذشتن از بیابان ناپختگی بی بها حاصل نمی گردد مگر با رهیدن از بند نادانی و آراسته شدن به زینت دانایی.

آغاز فصل پاییز توامان است با آغاز بهار تحصیل و کسب دانش که نفس کشیدن در این جو مبارک و قدم زدن در این باغ پرشکوه موهبتی الهی است که خداوند متعال نصیب اولی الباب و اهل خرد کرده است.

خداوند منان را شاکریم که نعمت کسب علم و دانش و آگاهی را به ما عطا کرده است.

مرکز آموزش عالی شهرستان سلسله افتخار دارد که زمینه ی رسیدن به قله ی آگاهی و تفرج در بوستان علم و دانش را برای اساتید گرامی و دانشجویان عزیز فراهم نموده است و با بهره گیری از تمامی امکانات موجود، فضایی علمی و فرهنگی و با نشاط را در جهت نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی و ساخت جامعه ای پویا و سرزنده فراهم کرده است.

اکنون مرکز آموزش عالی الشتر آماده خدمت رسانی به اساتید بزرگوار و دانشجویان عزیز می باشد.

امیدوارم دانشجویان عزیز با حضور فعال در دانشگاه و کلاس درس در جهت ارتقای دانش و مهارت های اجتماعی ما را در رسیدن به اهداف و رشد و پیشرفت چشمگیر در عرصه های علمی یاری رسانند.

اینجانب از فرصت استفاده کرده و آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی، اساتید محترم و دانشجویان گرامی بویژه دانشجویان جدیدالورود صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال دستیابی به مدارج بالای علمی، دینی و اخلاقی توام با سلامتی و سعادتمندی را برای همه جویندگان علم و دانش خواهانم.

دکترامین حسنوند

سرپرست مرکز آموزش عالی الشتر


۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۷
۱۳۷ بازدید