اخبار

درخشش دانشجوی مرکز آموزش عالی الشتر در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

خانم حدیث رضایی میرقائد دانشجوی رشته مدیریت صنعتی مرکز آموزش عالی الشتر موفق شد در مسابقات والیبال نشسته بانوان در بازیهای  پاراآسیایی هانگژو مدال نقره را کسب نماید.

حدیث رضایی میرقائد  با اشاره به کسب مدال نقره در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی «هانگژو» افزود: مسابقات سطح بالایی داشت و تیم‌های ژاپن و چین حریفان سرسخت بودند که فقط موفق به عبور از سد چین نشدیم و به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.

وی درباره اولین حضورش در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: از این بابت خوشحالم و اگرچه برایم تازگی داشت اما تجارب فراوانی به‌دست آوردم و حضور در آوردگاه‌های بین المللی مهم سبب می‌شود که ورزشکار با تجربه‌های بیشتر هر روز تلاش خود را افزایش دهد تا جایگاه‌های بهتر را در رویدادهای بعدی کسب کند.

رضایی میرقائد با اشاره به «انرژی مثبت» خانواده، دوستان و آشنایان و قدردانی از آنان خاطرنشان کرد: این انرژی و همچنین انگیزه درونی خودم سبب خواهد شد که برای مسابقات جهانی و پارالمپیک با روحیه مضاعف آماده شوم.

مسابقات والیبال نشسته بانوان در رقابت‌های «هانگژو» با حضور ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و مغولستان به‌صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم ایران با چهار بُرد و تنها یک شکست مقابل چین با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد.

چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

روابط عمومی مرکز آموزش عالی الشتر ضمن تبریک این موفقیت به خانم حدیث رضایی میرقائد، از خداوند، توفیق روز افزون همراه با شور و نشاط در تمام مراحل زندگی برای ایشان مسئلت می نماید.  

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۵
۱۷۷ بازدید